Zadbaj także o jakość ekspozycji (porządek i czystość butelek), możesz wykorzystać podświetlenie półki, regały wysoko wizerunkowe. Pamiętaj, żeby cena była widoczna. Pomocne będą materiały POS dobrej jakości. Wyjdź do klientów z komunikacją o promocyjnej cenie i zadbaj o atrakcyjne promocje, okazje, informuj o ofercie na specjalne dni i święta.
Teraz możesz przystąpić do budowania półki, kieruj się poniższymi zasadami:
- Droższe alkohole postaw na wyższych półkach.
- Ustawiaj zgodnie z klasyfikacją 12|15|18.
- Zadbaj o hot point – w miejscu najlepiej rotujących produktów stawiaj brandy z najwyższą marżą.
- Ustawiaj produkty markami.
- Ustawiaj alkohole kategoriami (brown spirits, rum, gin, Tequila, wódka biała, wódka smakowa).
Wdrożenie powyższej strategii pomoże Tobie przyciągnąć zainteresowanie klientów i zwiększy szanse na wzrost sprzedaży w tym segmencie.
Jeśli jednak potrzebujesz pomocy, to zapraszamy do kontaktu z nami. Od ponad 24 lat realizujemy efektywne projekty merchandisingowe.