Rekopol
case studies
Brief:
Zwiększenie zaangażowania społeczeństwa w kampanie edukacyjne
Organizacja kongresów i konferencji
Zbudowanie wśród Polaków świadomości ekologicznej i kultury segregacji
EFEKTY:
Wysokie zainteresowanie uczestnictwem w organizowanych wydarzeniach
Zadowolenie uczestników i chęć udziału w kolejnych edycjach seminariów
Zwiększenie widoczności marki na targach i wydarzeniach branżowych
Zwiększenie świadomości i zaangażowania odbiorców w działania edukacyjne
Skuteczna integracja i zadowolenie pracowników z udziału w wydarzeniach firmowych
Wieloletnia współpraca z Klientem
DZIAŁANIA:
- Organizacja seminariów i spotkań dla partnerów biznesowych
- Imprezy firmowe i wyjazdy incentive
- Organizacja webinarów
- Obsługa konkursów, produkcja, magazynowanie i dystrybucja nagród
- Kreacja, produkcja i dystrybucja zestawów upominkowych
- Realizacja i dystrybucja gadżetów
- Produkcja gry planszowej
- Kreacja i produkcja artystycznych statuetek
- Prowadzenie i wysyłka comiesięcznego newslettera
- Coroczne kampanie edukacyjne Dzień Bez Śmiecenia – projekt, realizacja grafik i dedykowanej strony internetowej
- Przygotowanie landing page’y pod kampanie edukacyjne
- Projekt, produkcja, montaże, logistyka i magazynowanie stoiska wystawienniczego
rozpoczęcie współpracy z klientem
skutecznie zrealizowanych projektów