Starbucks
case studies
Brief:
Zbudowanie kategorii kaw mrożonych na rynku polskim
Zwiększenie widoczności produktów w halach sprzedażowych
Serwis merchandisingowy – zapewnienie dostępności produktów na półce
Produkcja ekspozytorów zapewniających ciąg chłodniczy
EFEKT:
Poszerzanie współpracy z klientem – wzrost liczby obsługiwanych hal o ponad 100 %
Wzrost sprzedaży produktów Klienta
Wsparcie Klienta w stworzeniu kategorii kaw mrożonych w sieciach handlowych
Długoterminowa współpraca z Klientem
DZIAŁANIA:
- Systematyczne działania merchandiserów w halach sprzedaży – zapewnienie dostępności produktów, poszerzenie półki
- Implementacja i nadzór nad dodatkowymi ekspozycjami w punktach sprzedaży
- Kreacja i produkcja dedykowanych ekspozytorów zapewniających ciąg chłodniczy
miesiące kreatywnej i wspierającej sprzedaż współpracy
efektywnych wizyt merchandisingowych