Starbucks

case studies

Brief:

Zbudowanie kategorii kaw mrożonych na rynku polskim

Zwiększenie widoczności produktów w halach sprzedażowych

Serwis merchandisingowy – zapewnienie dostępności produktów na półce

Produkcja ekspozytorów zapewniających ciąg chłodniczy

EFEKT:

Poszerzanie współpracy z klientem – wzrost liczby obsługiwanych hal o ponad 100 %
Wzrost sprzedaży produktów Klienta
Wsparcie Klienta w stworzeniu kategorii kaw mrożonych w sieciach handlowych
Długoterminowa współpraca z Klientem

DZIAŁANIA:

  • Systematyczne działania merchandiserów w halach sprzedaży – zapewnienie dostępności produktów, poszerzenie półki
  • Implementacja i nadzór nad dodatkowymi ekspozycjami w punktach sprzedaży
  • Kreacja i produkcja dedykowanych ekspozytorów zapewniających ciąg chłodniczy

miesiące kreatywnej i wspierającej sprzedaż współpracy

efektywnych wizyt merchandisingowych