Benecol
case studies
Brief:
Intensyfikacja sprzedaży prozdrowotnych margaryn Benecol
Prezentacja nowości – Benecol o smaku masła
Personel, który będzie posiadał wiedzę z dziedziny zdrowego żywienia
Degustacja różnych wariantów smakowych jogurtów Benecol
![](http://4mat.leobeta.pl/wp-content/uploads/2024/02/71-scaled-1.jpeg)
EFEKT:
28/40 promotorów uzyskało maksymalny target sprzedażowy
Zapoznanie klientów z wariantami smakowymi produktów marki Benecol
Zbudowanie świadomości marki wśród Klientów
![](http://4mat.leobeta.pl/wp-content/uploads/2024/02/6-scaled-1.jpeg)
DZIAŁANIA:
- Selektywna rekrutacja personelu: studenci wydziałów technologii żywienia, posiadający wysoką wiedzę na temat prozdrowotnego żywienia (40 lokalizacji/40 promotorów)
- Szkolenie produktowe połączone z testem wiedzy
- Produkcja materiałów POS (ulotki)
- Zakup niezbędnych produktów do przeprowadzenia degustacji
- Realizacja w terenie (m.in.: Warszawa, Kraków, Poznań, Łódź)
- Raportowanie (plik excel + dokumentacja zdjęciowa)
lokalizacji
w całej Polsce
starannie wyselekcjonowanych promotorów