Piccolo
case studies
Brief:
Zbudowanie pozycji marki jako lidera rynku napojów dla dzieci
Zwiększenie rozpoznawalności marki
Poszerzenie dotarcia marki do konsumentów
Zintensyfikowanie sprzedaży
Lojalizacja klientów
EFEKTY:
Wieloletnia współpraca z Klientem
Wzrost sprzedaży produktów
Wzrost rozpoznawalności i świadomości marki
Zwiększenie zaangażowania i przywiązanie konsumentów do brandu
Pozytywne emocje wśród konsumentów podczas eventów
działania:
- Kompleksowa realizacja kreatywnych boxów dla influencerów, kupców i konsumentów (nagrody w konkursach konsumenckich)
- Kreacja, produkcja i logistyka stref sprzedażowych w sieciach handlowych
- Przygotowanie i dystrybucja materiałów POS (leżaki, pufy, trybunki i stroje dla hostess)
- Event wizerunkowy z okazji Dnia Dziecka w Energylandii
- Produkcja tematycznych gadżetów dla konsumentów i influencerów
lat współpracy budującej sprzedaż i wizerunek marki
zrealizowanych produkcji i wysyłek kreatywnych