![](http://4mat.leobeta.pl/wp-content/uploads/2023/11/Reklama-w-czasie-wojny-scaled.jpeg)
Marketing w czasie wojny
Za oknami czuć pierwsze oznaki wiosny, zbliżają się Święta Wielkanocne. Standardowo komunikacja wielu marek zachęcałaby nas do wiosennych porządków, drobnych remontów, przewietrzenia szafy.
Marketing
Eventy
25/08/2021
Zgodnie z pierwszą w Polsce analizą eventów online, Raportem „Eventy Online” opublikowanym w 2020 roku przez agencję Live Age większość respondentów planuje zorganizować w formie online webinary i szkolenia (65% badanych), a 48% respondentów planuje onlinowe konferencje. Integrację online planowało zorganizować 19% badanych, galę 9%, premierę i koncert po 4%.
85% badanych uważa, że eventy online zostaną z nami już na stałe. Dla połowy respondentów te przyszłe projekty będą także samodzielnymi wydarzeniami, a nie jedynie uzupełnieniem eventów stacjonarnych. Może już wkrótce doczekamy się takiej synergii wydarzeń online i real, które dla obiorców będą bardziej angażujące niż te, w których dotąd braliśmy udział.
Sprawdźmy co jest ważne przy planowaniu eventu online:
Eventy online są dobrym rozwiązaniem w obecnej sytuacji na świecie. Mimo to takie rozwiązanie ma swoje wady:
Eventy online stale zyskują na popularności i są znacznie wygodniejszą formą uczestnictwa w niektórych wydarzeniach. Poznajmy pozostałe zalety takiego wydarzenia:
Digitalizacja eventów jest nieunikniona jednak mamy nadzieję, że za niedługo będziemy mogli swobodnie integrować się z pozostałymi uczestnikami eventów już na żywo 😊
Jeśli szukasz profesjonalnego partnera, który pomoże w zrealizowaniu wyjatkowego event online, to zapraszamy do kontaktu z nami.
Marketing
Merchandising
Produkcja
Aby zachęcić klientów do zakupów w sklepie małoformatowym nie wystarczy już tylko zapełnić półki towarem i… czekać. Ważne jest również, aby organizować atrakcyjne promocje, urozmaicać asortyment, nawiązywać bliskie relacje z klientami i być uważnym na wciąż zmieniające się ich potrzeby.
Marketing
Merchandising
Wszyscy klienci uwielbiają promocje i chętnie z nich korzystają. Ale, żeby promocja przyniosła zamierzony efekt, musi być przeprowadzona w odpowiedni sposób. Jak się do niej przygotować, jak ją przeprowadzić i na co zwrócić szczególną uwagę podpowiadają Anna Szcześniak, założycielka i prezes agencji marketingowej 4mat, oraz Halina Kwaśniewska, specjalistka do spraw klientów kluczowych w agencji 4mat.
Kampanie promocyjne